Subject: Tallinna Lastehaigla kontakt ja päring POHAK testimise infoga seonduvalt
From: Ülle Rohi <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "TA POHAK" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 10:28:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen saanud teise haigla kolleegilt info Terviseameti poolt juuli alguses
väljasaadetud kirja kohta, mis oli suunatud tervishoiutöötajatele POHAK
testimise üleskutsega.

Meie andmetel ei sellist olulist infot edastatud SA Tallinna
Lastehaiglale. On võimalik, et töötajate ja juhtide muutusega seoses on
listides korrastamata kontaktid. Palume väga, et Terviseameti poolt
tervishoiuasutustele saadetavate asutuste listides oleks alati esindatud
ka Tallinna Lastehaigla e-posti aadress [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Tagasiside ja abi eest ette tänades

 <https://www.lastehaigla.ee/>

Ülle Rohi
Kvaliteediosakonna juhataja | Kvaliteediosakond
SA Tallinna Lastehaigla

[email-masked]
| 5043590

Tervise 28, 13419 Tallinn

 <https://www.lastehaigla.ee/>
<https://www.facebook.com/people/Tallinna-Lastehaigla/100069312157297/>
<https://www.instagram.com/sa_tallinna_lastehaigla/>